Helpota webinaarien kutsuprosessia monipuolisella webinaari-alustalla
Live- ja on-demand-webinaarit ovat säilyneet erittäin toimivana sisältömarkkinoinnin keinona myös korona-ajan alkuinnostuksen jälkeen. Ei mikään ihme, sillä webinaarien järjestäminen on suhteellisen vaivatonta ja ne ovat myös yleisölle helppo ja interaktiivinen keino omaksua uutta informaatiota.
Webinaarien markkinoinnissa on kuitenkin paljon toisteista työtä. Tarvitsee mm. luoda kutsut, mainokset, rekisteröitymissivu sekä vahvistus- ja muistutussähköpostit. Koko prosessi on usein jakautunut useamman työkalun välille, joten materiaalien luominen vaatii usein pomppimista työkalusta toiseen.
TwentyThree on monipuolinen video- ja webinaarialusta, joka helpottaa huomattavasti webinaarien järjestämistä. TwentyThreen kumppanina tuemme sinua työkalun käyttöönotossa ja hallinnassa, joten voit ottaa webinaarit jatkuvaksi osaksi markkinointiasi kustannustehokkaasti.
Mitä kannattaa huomioida webinaari-alustan valinnassa?
Webinaarin järjestäminen on parasta toteuttaa tarkoitukseen suunnitellulla työkalulla, vaikka se onnistuu periaatteessa myös esim. Microsoft Teamsin tai vaikka YouTube/Instagram Liven avulla.
OIkea webinaari-työkalu helpottaa huomattavasti webinaarin järjestämistä, sillä se mahdollistaa koko kutsuprosessin hallinnan samasta työkalusta. Lisäksi kunnollinen webinaari-alusta takaa sulavan katsojakokemuksen, kuva ja ääni eivät pätki, millään laitteella tai selaimella.
Eheän brändikokemuksen kannalta on myös hyödyllistä, että webinaarin ulkoasun voi kustomoida yrityksesi brändi-ilmeeseen sopivaksi. Integraatiot helpottavat datan siirtämistä oikeaan paikkaan ja vähentävät käsityötä.
Työkaluja on olemassa useita ja meidän mielestä paras niistä on TwentyThree.
TwentyThree-webinaarialustan hyödyt
Helppo webinaarien hallinta
Landing paget, vahvistukset, kutsut, tallenteet jne. voi kaikki luoda ja automatisoida suoraan TwentyThreestä – yrityksesi brändi-ilmeellä kustomoituna. Niinpä sinun ei tarvitse enää pomppia järjestelmästä toiseen, kun luot webinaarien markkinointia. Myös tallenteet voi asettaa automaattisesti lähtemään osallistujille, joten sinun ei tarvitse erikseen ladata videoita esim. YouTubeen.
Integraatiot yleisimpiin CRM:in
Parilla klikillä käyttöönotettavien integraatioiden avulla saat osallistujatiedot helposti vietyä CRM-järjestelmääsi, kuten HubSpotiin. Näin master data pysyy oikeassa järjestelmässä ja voit hyödyntää sitä esim. myyntityössä.
Monipuolinen ja tarkka analytiikka
Saat tarkat tiedot siitä, ketkä ovat ilmoittautuneet ja osallistuneet webinaareihin. Niinpä voit optimoida webinaarien järjestämistä ja löytää parhaat käytänteet webinaarien järjestämiseen. Näet esimerkiksi jokaisen ilmoittautujan kohdalla, kuinka pitkään he ovat webinaaria seuranneet ja mitä kautta he ilmoittautuivat mukaan.
Helppokäyttöinen ja monipuolinen käyttöliittymä
TwentyThreen käyttö ei itse webinaarin järjestäjältä vaadi järjestelmän syvällistä tuntemusta. Yleisimmät työkalut, kuten kuvakulmien vaihtaminen, pollien pitäminen jne. on helppo opettaa kenelle tahansa.
Miksi webinaari-alusta TwentyThree Paper Planesiltä?
Olemme TwentyThreen kumppani, joten tuemme sinua järjestelmään käyttöönotossa ja käytössä. Saat suomenkielisen opastuksen ja palvelun. Käytämme työkalua itse omien webinaariemme järjestämisessä, joten olemme
Käyttöönotto
- Brändi-ilmeeseen kustomoidut ilmoittautumissivut ja sähköpostiviestit
- Yleisimpien integraatioiden (esim. HubSpot, Google Analytics, LinkedIn ja Meta Business Manager) aktivointi
- Käyttökoulutus
Käyttö
- Webinaarien kutsuprosessin hallinta
- Webinaarien markkinointi
- Webinaarien järjestäminen
- Webinaarien jälkimarkkinointi
Kysy lisää webinaarityökalusta
Ota yhteyttä webinaari-asiantuntijaamme Jaakkoon.
Jaakko Soudunsaari
jaakko.soudunsaari@paperplanes.fi