Hintsa – Laadukas WordPress-sivusto mahdollistaa sujuvan selailu- ja käyttökokemuksen
Hintsan uudistettu brändi kaipasi kylkeensä uutta WordPress-sivustoa. Rakensimme ripeällä aikataululla sivuston, jonka ylläpito on mutkatonta ja selailu miellyttävää.
Uusi verkkosivutoteutus uudelle brändille
Hintsa on maailman johtava valmennusyritys, joka auttaa niin urheilijoita, yrityksiä kuin yksityishenkilöitä optimoimaan oman suorituskykynsä.
Hintsan brändiuudistuksen toteuttaneet Proxy Ventures ja Nordkapp etsivät kumppania rakentamaan uuden, brändinmukaisen verkkosivuston. Verkkosivusto piti päivittää uuden brändin mukaiseksi pikaisella aikataululla. Tartuimme haasteeseen ja lähdimme selvittämään, miten uudistus olisi järkevintä tehdä tällä aikataululla.
MVP-lähestyminen tukee tiivistä toteutusta
Lyhyt kehitysaika vaatii asioiden priorisointia, joten lähestyimme projektia MVP-hengessä. Määritelimme, mitä asioita ensimmäiseen julkaisuun oli välttämätöntä saada mukaan ja mitä taas voimme lisätä julkaisun jälkeen.
Hintsan aiempi sivusto oli myös toteutettu WordPressillä. Halusimme käyttää tilaisuuden hyödyksi ja päivittää sivuston käyttämään WordPressin Gutenberg-editoria, joka tuo uudelle sivustolle helpomman ja modernimman ylläpitokokemuksen.
Method-sivulle rakensimme räätälöityjä karuselleja tuomaan visuaalista kiinnostavuutta ja liikettä sivulle.
Joustavuutta WordPressin sisältömoduuleilla
Toteutimme Hintsalle uuden brändin mukaisen WordPress-teeman. Teema sisältää kattavan valikoiman sisältömoduuleja, joiden avulla uudet sisältösivut sekä valitut asiakastarinat rakennettiin.
Kiireisessä projektiaikataulussa tilannetta helpotti se, että saimme suuren osan sisällöistä tuotua vanhalta sivustolta migraation avulla. Sisältömoduulit ovat moderni ja käyttäjäystävällinen ratkaisu. Ne mahdollistavat brändinmukaisten sivujen rakentamisen helposti ja joustavasti, ja sivustoa on mahdollista myös muokata tarpeen mukaan jälkikäteen.
Yhteistyö Paper Planesin kanssa oli erittäin sujuvaa. Uuden sivuston laadukas tekninen toteutus vastaa korkeita standardejamme ja tukee hienosti tuoretta brändiämme.
Kai Kirkkopelto, Head of Marketing, Hintsa